Thursday, July 24, 2008

אינדקס אתרים - לא רע בכלל

קבלתי טלפון פתאומי, סוכנת של איזו חברת פרסום.
מה היא רוצה?
הציעו לי לפרסם את העסק שלי באיזה אינדקס אתרים ועל הדרך זרקו לי גם כמה וכמה הערות על בניית אתרים .
תכלס אין לי מושג מה זה אומר בכלל אינדקס אתרים ובטח שלא קידום אתרים שגם את זה שמעתי . דבר ראשון שעשיתי - נכנסתי מייד לאינטרנט כמובן בכדי למצוא קצת מידע ולהבין מזה אומר בכלל אינדקס אתרים, ואיך זה יכול לעזור לי בכלל - כי אני לא קונה כל מה שמוכרים לי.

תוך כדי בדיקה הבנתי שזה בעצם אתר שבו אינדקס אתרים וזה מקוטלג על פי נושאים.האמת מדובר ברעיון מצוין וזה העלה לי חיוך.הרי לפרסם עצמי במקום כזה, להוסיף את עצמי ולקבל חשיפה מעשרות אלפי אנשים ביום זה בהחלט משהו חיובי.כמובן שכל זה תלוי באיזה אתר אני מפרסם את עצמי, אבל אין ספק שזו התחלה לא רעה בכלל!

הרעיון של אינדקס אתרים הוא מצויין.
ואם חושבים על זה מרבית האנשים היום כאשר הם צריכים משהו, ולא משנה באיזה תחום הם קודם כל נכנסים לאינטרנט, עושים בדיקת רקע קלה ורק אח"כ מחליטים איזה בעל עסק להזמין בכדי שיבצע את השירות. נכון ?

החלטתי לפרסם את עצמי באינדקס אתרים, תוך כדי ההפנמה הבסיסית שאם אתה לא באינטרנט אתה פשוט לא קיים.היום לכל בית ועסק יש גישה לרשת האינטרנט ולא לקחת חלק בדבר האדיר הזה שנקרה אינטרנט זה פשוט פספוס מטורף שאסור לוותר עליו.ברור שפרסום באינדקס אתרים הוא לא הדבר היחידי שיש באינטרנט בכל הנוגע לעסקים, אבל אין ספק שזה אחד היסודות שצריך להישען עליהם.אני מאוד מאמין באינטרנט ובכוח שיש בו, מדובר במדיה הכי חזקה היום שיש. יותר חזקה מהרדיו, טלוויזיה ובטח שמהעיתונות הכתובה.צריך להבין שיש מאות אלפי ואולי מיליוני אתרים שונים ברחבי האינטרנט, אינדקס פשוט מאגד את כולם למקום אחד.סביר להניח שמקום אחד שמאגד בתוכו מאות אלפי אתרים יגרור לתוכו כניסות של גולשים רבים דבר שישרת את שתי הצדדים.לכן אם אתם רוצים לקבל חשיפה מצויינת לאתר שלכם או שאולי אתם מחפשים משהו ספציפי באופן ממוקד ההמלצה שלי היא פשוט להיכנס אל אינדקס אתרים , שם תמצאו פיתרון לכל מבוקשכם.