Sunday, August 10, 2008

עבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל היא קצת שונה מאחר והאזרחים האמריקאים הם בדרך כלל פחות מתוכננים קדימה ותרבות הקניה שלהם היא הכי גדולה בעולם. ישנן הזדמנויות משתלמות מאוד לפרנסה במדינות זרות וכיום, לאור שיעור האבטלה בארץ והקושי למצוא עבודה שמאפשרת פרנסה ראויה - ארגונים וחברות רבות מתרכזות בתחום עבודה בחו"ל ובארה"ב.
עבודה בארה"ב משקפת את תרבות הצריכה הגבוהה בעולם מה שאומר שהכלכלה מונעת על בסיס זה, זה הופך את תחום עבודה בחו"ל למקור פרנסה לאלפי מוכרים ובגלל זה אם אתה מוכר טוב ישתלם לך הרבה יותר נוח לעבוד בתחום עבודה בחו"ל שהיא קצת שונה מאחר והאזרחים האמריקאים הם בדרך כלל פחות מתוכננים קדימה ותרבות הקניה שלהם היא הכי גדולה בעולם.
משפחה ממוצעת או אדם ממוצע בארה"ב רוכש הרבה יותר פריטים בשנה ומבזבז הרבה יותר מכל אדם או משפחה בעולם, דבר היוצר כלכלה אשר מבוססת על כוח הקניה ומכירה דרך עגלות בתחום עבודה בחו"ל וזה מביא לכך שהצרכן האמריקאי הוא פחות מחושב, הוא מוציא כסך בעיקר מתוך אימפולסיביות
משפחה ממוצעת או אדם ממוצע בארה"ב רוכש הרבה יותר פריטים בשנה ומבזבז הרבה יותר מכל אדם או משפחה בעולם, דבר היוצר כלכלה אשר מבוססת על כוח הקניה ותחום עבודה בחו"ל רווחי יותר וזה מביא לכך שהצרכן האמריקאי הוא פחות מחושב, הוא מוציא כסף בעיקר מתוך אימפולסיביות ולמעשה כל אמריקאי שמגיע אל קניון שיש בו ישראלים מתחום עבודה בחו"ל מגיע במטרה להוציא כמות גדולה של כסף וגם אם הוא ימצא משהו שהוא לא צריך הוא יקנה כי זאת היא התרבות האמריקאית ואי אפשר להשוות את ההתנהגות ותרבות הצריכה שלהם לזו הישראלית.
תרבות הקניה באנגליה שם אנשים יותר חושבים על ההוצאה הכספית ובטח שאי אפשר להשוות את זה ללקוח הישראלי הממוצע אלא אם כן הוא עובד בתחום עבודה בחו"ל. ובמידה ולא הוא ישווה אם לפחות ארבע חנויות לפני שהוא יפתח את הארנק. הכיף בתחום עבודה בארה"ב הוא שהשפה והתרבות היא לא כל כך רחוקה משלנו. הקליטה היא די קלה בגלל הנוחות של הדירות והרכבים שהם נוחים לתחום עבודה בחו"ל.
כל אמריקאי שמגיע אל הקניון מגיע במטרה להוציא כמות גדולה של כסף וגם אם הוא ימצא משהו שהוא לא צריך הוא יקנה כי זאת היא התרבות האמריקאית ואי אפשר להשוות את ההתנהגות ותרבות הצריכה האמריקאית למשל לתרבות הקניה באנגליה שם אנשים יותר חושבים על ההוצאה הכספית.
אנשי מכירות מצליחים אינם חסרי פחד. הם לומדים לכוון את הפחד לאפיקים מועילים, כך שיוכלו להתפתח במקום לקרוע את עצמם לגזרים.גם בטחון עצמי ניתן ללמוד. אף אחד לא נולד עם זה, במיוחד בתחום עבודה בחו"ל . כנסו לרבדים אישיים, מצאו דברים משותפים ביניכם. הקרבה תקשה על הקונה לסרב לכם הרבה "מכירות נכשלות עקב אי נעימות. כדי למנוע מצב כזה התייחסו ללקוח שמגיע אליכם כקופסא סגורה, הוא לא יפתח אותה בשבילכם אתם צריכים לעזור לו. אף לקוח לא יספר לכם שהמוצר שאתם מוכרים יכול להתאים מאוד לחברה שלו שבמקרה יש לה יומולדת בעוד שבוע.עבודה בחו"ל מצריכה הרבה יוזמה אישית ומוטיבציה חשוב להפנים זאת.בהצלחה במציאת עבודה בחו"ל.
לא תמיד חשוב מה בדיוק אתם אומרים, אלא איך אתם אומרים זאת.חשוב מאוד להתגבר על מחסומים פסיכולוגיים בעת המכירה. לעולם יהיו ללקוח "תירוצים" הגישה בתחום עבודה בחו”ל מאוד חשובה .
שעות העבודה ומיקום - בניגוד לתחום עבודה בחו"ל בעגלות, במכירת תמונות שמן יש יותר זמן פנוי מהסיבה הפשוטה- בו עובדים הרבה פחות שעות! אם בעגלות נדרש מכם לעמוד על הרגליים 12 שעות ביום, במכירת תמונות שמן בתחום עבודה בחו"ל עובדים בין 5-7 שעות עבודה בלבד.
מלבד השעות הארוכות בתחום עבודה בחו"ל במכירת עגלות יש את העניין של לעמוד כל היום בקניון סגור ולא לראות אור יום. העבודה בתחום עבודה בחו"ל במכירת תמונות לעומת זאת, מתבצעת בשטח ובביתם הפרטי של הלקוחות דבר המאפשר אווירה יותר נינוחה ורגועה והזדמנות בשבילכם להתחכך עם הנופים, הטבע, ולראות חו"ל באמת לא רק לעבודה בתחום עבודה בחו"ל כל היום. רווחים - בעגלות הרווחים הם לפי אחוזי מכירה. כלומר, כדי להרוויח סכום יומי נכבד בעגלות יש לתפוס המון לקוחות ולבצע המון עסקאות ביום בהמון שעות עבודה. בתמונות, אין לטעות ולחשוב שפחות שעות עבודה = פחות כסף. בעסקה אחת בלבד אפשר לעשות סכום עתק וזאת מכיוון שהרווח אינו מבוסס על אחוזים וניתן לשיקולו האישי של הסוכן בשטח בתחום עבודה בחו"ל. עונת השיא - את הכסף הגדול בעגלות בתחום עבודה בחו"ל עושים בעיקר בקריסטמס - העונה החמה של השופינג. בשאר החודשים הרווחים אינם גדולים מספיק כדי להתקיים בתחום עבודה בחו"ל ולחסוך. בתעסוקת עבודה בחו"ל במכירת תמונות לעומת זאת אין דבר כזה "עונת שיא". תמונות הן מוצר שנרכש ללא תלות בחגים ועונות. ולכן אצלנו עובדים כל השנה והרווחים שלהם תלויים רק בהם ולא בשום דבר אחר מתחום עבודה בחו"ל.
עבודה בחו"ל .

No comments: