Tuesday, August 5, 2008

סלון כלות - שמלות כלה - איזה אושר

סלון כלות - האמת כולה על שמלות כלה
איך הפכנו להיות תמימות כל כך בכל הקשור לערב החתונה?מה גורם לנו להוציא על זה אינסוף כספים, להשקיע בזה ריצות וסידורים, להתווכח על כלום, לרוץ ולהשתולל, להדהים ולאלתר על צלם, תקליטן, אולם, סלון כלות והכול למען ערב אחד שאינו מסמל אפילו קמצוץ זעיר מחיי זוגיות אמיתית שהקשר בינם לבין ערב החתונה אינו מקרי אפילו.הערב הזה יונצח בחמש מאות תמונות ודי. וי.די שיעלה אבק במשך השנים. לימים שנביט בהם נבין ש...
סלון כלות, שמלות כלה - הסיפור במלואו
בעידן של קידמה ומודעות עצמית אי אפשר להתעלם מהעובדה ש סלוני כלות כבר לא רק חנות בה נכנסות הכלות ובוחרות שמלות כלה זה הרבה מעבר לזה. בימים שבהם כל אחד יכול לפנק ולהתפנק מגוון האפשרויות הופך להיות בלתי מוגבל בעליל.
בימים עברו סלון כלות טוב נחשב למקום בו ניתן להשיג שמלות כלה בעיצוב מדוגם, תופרת חייכנית בגיל אמא שלנו הייתה מוחצת אותנו למוות בכדי להיכנס לתוך שמלה סטייל סקרלט או'הרה מחלף עם הרוח ויצאנו הכי מאושרות. השמלה אכן הייתה מיוחדת אך בשום פנים ואופן לא יוצאת דופן, הספר של המקום במקרה הטוב עשה לנו עיצוב שיער כמו של פעם עם כמויות תלתלים מטורפות על הראש, וכמעט כל כלה נראתה אותו דבר,בסך הכול זה היה בסדר גמור והרגשנו נפלא עד מאוד.
אלא שהדור החדש כבר לא מסתפק רק בבחירת סלון כלות טוב.היום כשכולם מדברים אלטרנטיבי והומאופתיה הפכה למילה שכיחה, כשמס'ז אבנים חמות הפך לדבר שבשגרה ודוגמניות הפכו לחברות איפור מסחריות, ספרים הפכו לסלבריטאים מקומיים, וכולם פתאום רוצים להיות מובילים חברתיים...הרי שכל ההיצע נמצא במרחק נגיעה,ומי לא רוצה להגשים את החלום.... לפחות פעם בחיים להיות זאת שכולם מסתכלים עליה ורק עליה, זו שכולם מדברים בשבחה ועד כמה היא היפה מכולן ומיוחדת משאר כלות העולם. כי כל אחת רוצה להיות מלכה. ובצדק.
מי שמייצר היום את החלום שניתן להגשמה הינם סלוני כלות, אלה מוכרים את הפנטזיה בעסקת חבילה אחת לכל רוצה שתצא מרוצה. וזה רק מתחיל בשמלות כלה. גם האימא של הכלה רוצה לחזור לימים של פעם ולהרגיש יפה ומיוחדת, שלא תעזו לזלזל, היא האימא של הכלה זו שבראה את האישה המיועדת. בכל סלון כלות ניתן למצוא שפע של שמלות ערב בעיצוב יוקרתי. גם האחיות של הכלה והגיסות כולן רוצות להיות הכי מיוחדות,יפות ונחשקות, לצורך זה נמצאים במקום מעצבים מיוחדים שיעשו את העיצוב השווה מכולם כדי לרצות את הלקוחות החשובים.
סינדרלה, שלגיה והיפהפייה הנרדמת הפכו עבורנו לגיבורות תרבות נערצות תודות לאביר על הסוס הלבן שהגיח משום מקום, הבטיח וקיים אהבת נצח, שמלות כלה מפוארות וחיי אושר ועושר יציבים.
המסר החד והברור עבורנו היה שהכול בחיים אפשרי, שום טרגדיה לא תסתיים באסון, קטסטרופה בסוף תהפוך לחלום, וגם אם את מכוערת בסוף תהיי יפהפייה מהממת.(ראי, הברווזון המכוער).
בימי הנעורים קצת התבגרנו,נפלנו וקמנו נעזבנו לאנחות,חווינו אכזבות ו"בילינו" לילות ארוכים של בכי, בסוף גם מצאנו אהבה ראשונה שתמיד תיזכר עבור רובנו כדבר הטוב ביותר שהיה.
בשנות העשרים כבר חשנו מספיק בוגרות ולאט לאט הפנמנו שהחיים הם ממש לא אגדות, ועד היום כשישאלו אותנו איך קראו להוא ששבר לנו אז את הלב נענה בפיזור נפש, שאנחנו לא ממש זוכרות. אלא שהאמת רחוקה מזה להפליא, אבל מה איכפת, אף אחד לא יודע, אז זה בסדר.)
אבל אז הגיעו מפיקי קולנוע יומרניים שהחליטו למחזר את אגדות ילדותנו בשיפוץ קל של התאמה למודרניזציה העכשווית. לכלוכית הגיבורה הבלתי מעורערת עברה שדרוג וקפצה כמה מאות שנים קדימה,תקופת ימי הביניים נמחקה באחת בזמן שריצ'ארד גיר הלך לאיבוד ברחובות מנהטן ומצא אותה על הכביש בתור נערת ליווי יפהפייה וארוכת רגליים שלימים יתאהב בה נואשות ויציע לה נישואין מתוך רכב עם גג פתוח (במקום הסוס הלבן).
סרטי הקאלט של הרומן הרומנטי נוצרו בכדי לחזק בנו את האמונה העיוורת שאגדות זה לא רק ילדות ונסיכות ואבירים ניתן למצוא גם בימינו בטעות. כל סוף סרט מסתיים בדיוק כמו כל אגדה ידועה כש"הנסיכה" העכשווית הופכת ליפהפייה בשמלת כלה מעוצבת ומתחתנת עם אהוב ליבה שהבטיח לה חיי אושר ועושר (דגש על העושר). כן קל לנו לחייך בהתמתחות קלה ולהרגיש איך הדבר הדביק הזה חודר לתוך נבכי הנשמה ויוצרי הקולנוע הצליחו במשימה וקנו את כולנו בנזיד העדשים שהופך לדבר הכי טעים ובאופן מוחלט משרש בנו את התחושה שהרומנטיקה עדיין חיה,נושמת בועטת ואהבת נצח זה הדבר הטוב הבא.... (הלו....)
המשך יבוא...

סלון כלות שמלות כלה סלוני כלות אירועים חתונות

No comments: