Wednesday, August 6, 2008

בניית אתרים

בניית אתרים בהתאמה אישית .
לתכנן בקפידה את האתר על כל מרכביו על מנת להפיק תוצאות מקסימאליות ויתרון תחרותי משמעותי על אתרים אחרים שבה לידי ביטוי בראש ובראשונה במיקום גבוה במנועי החיפוש השונים ברשת וכמובן בGOOGLE.
הצלחתו של אתר אינטרנט תלויה בדרך בנייתו. בניית אתרים היא אינה דבר פשוט, ולכן הוא מצריך מחשבה רבה והקמה מסודרת ויסודית. לשם כך יש ליצור קשרי עבודה הדוקים עם בעל האתר, להלן "הלקוח", וללמוד את צרכיו,מטרותיו ושאיפותיו וכמובן ליישם זאת בהליך בניית אתרים.
לצורך בניית אתרים שונים נדרשת עבודה יסודית המבוססת על ידע תיאורטי וכמובן על ניסיון מעשי רב שיביא לתוצאות מוחשיות. ישנם כמה סוגים של בניית אתרים וצריך להתאימם לצרכיו של הלקוח: אתרי תוכן, אתרי תדמית, אתרים קטלוגיים ואתרי סחר אלקטרוניים ועוד...
לכן חשוב לבחור חברת בניית אתרים איכותית,אמינה ובעלת ניסיון וידע רב שתבצע עבודה יסודית בהקמתו,תחזקתו וקדמו של האתר במנועי החיפוש. כמו כן בכדי לבצע עבודה ברמה הנדרשת על החברה להחזיק בכוח אדם איכותי בעל ניסיון מוכח. חברת בניית אתרים איכותית תעבוד על פי מתודולוגית עבודה מסודרת וברורה המושתתת על ניסיון רב וידע בתחום שבאו לידי ביטוי בפרויקטים אחרים אותם הקימה.
חברה כזו תחזיק בתיק עבודות עשיר ומגוון וכמובן תחת אמתחתה יהיה מאגר לקוחות מוכר וידוע שיעיד על אופייה של החברה. בניית אתרים היא נושא מורכב, לכן לפני שמתחילים לבנות אתר, צריך לבדוק את הצרכים שלנו, ולאפיין את מטרות האתר. במידה ומדובר באתר מתחום האומנות שמייצג בעיקר ויזואליות וצלילים ודאי שחברות בניית אתרים ימליצו לכם על בניית אתרים מסוג FLASH. שכן המלל פחות חשוב, ויותר התצורה של הדברים.
במידה ומדובר באתר שהמלל הוא המרכיב העיקרי וקיימת שאיפה מרכזית למקם את האתר גבוה בדירוגי מנועי החיפוש השונים אינטרנט, הבחירה טבעית תהיה HTML. מנועי החיפוש יודעים לקרוא אתרים אלו, לאפיין אותם, ולמקם עפ"י דרך עבודתם במקום גבוה במנועי החיפוש, דבר שלא יקרה אם האתר מבוסס על FLASH בלבד.
נשאלת השאלה מה יותר טוב בתחום בניית אתרים ?
האם לבצע בניית אתרים שנשענת על "יופי" ומצגות מיוחדות, או שמא לפנות לחברת בניית אתרים שתקים עבורנו אתר איכותי, עם מלל ברמה גבוה, עיצוב יפה ואפשרויות ניווט טובות ?
ניתן להתווכח רבות, ולהתחבט בשאלה, אך אין תשובה חד משמעית, שכן הכל תלוי בבעל האתר

No comments: