Wednesday, August 6, 2008

קידום אתרים

לכל בית עסק יש היום אתר באינטרנט, בין אם הוא קטן,גדול או ענק, ואו סטודיו בתחום אדריכלות זה לא משנה.כולם רוצים חשיפה, כולם רוצים להיות ראשונים במנועי החיפוש, כולם מבינים שלהיות ממוקמים באחד מהמקומות הראשונים במנועי החיפוש יכניס להם עבודה רבה שתתפרש בכסף.אז מה עושים בשביל להופיע במיקום גבוה במנועי החיפוש? תשובה פשוטה, קידום אתרים.קידום אתרים הוא תחום נרחב ותורה שלמה, ולא ניתן ללמדה על רגל אחת, אך ברגע שמבינים את עולם קידום אתרים ניתן לבצע דברים יפים בכל הקשור לאתר אותו אתם רוצים לקדם.גם אתם אדריכלים ומעצבי פניםתהליך קידום אתרים מורכב ממספר יסודות עד אשר האתר המיועד מגיע למקומות אליו מיחלים.

תחילה יש לבחור מילות מפתח,אדריכלות , אדריכלים במקרה שלנו אלו הן המילים בהן אנו מעוניינים להופיע במיקומים הגבוהים במנועי החיפוש.ניתן להגדיר את שלב זה כשלב החשוב ביותר בתחום קידום אתרים, בחירה של מילות מפתח לא נכונות עלולה לגרום להשקעה עצומה בהבאת האתר למקומות גבוהים ללא כל תמורה ממשית לבעל האתר.יש לבדוק מיהם המתחרים האחרים בשוק באותן מילות סיווג. יכול להיווצר מצב שהמתחרים מקדמים את עצמים במילים חשובות שאנחנו פספסנו וע"י כך לערוך את עצמנו בהתאם.

לאחר הגדרת המטרות באופן ברור מגיע שלב קידום אתרים עצמו.קידום אתרים מורכב מאירגון מחדש בתוך האתר, וכמובן עבודה שנעשית מחוץ לאתר עצמו במרחבי רשת האינטרנט.שימוש בתגים והחדרת מילות מפתח למקומות חשובים באתר, על מנת להגדיל את חשיבות האתר עבור מילות המפתח.ארגון האתר במבנה – לבצע בדיקה שהאתר מאורגן במבנה המדגיש את נושאיו המרכזיים של האתר, ושינוי מבנה האתר בהתאם לצורך, על מנת להדגיש את הנושאים המרכזיים שבו. תיקון שגיאות קריטיות בקוד ובהתאמתו לסטנדרטים שחשוב לעמוד בהם.
הכל מתחיל מבניית האתר ועד קידום אתרים במנועי חיפוש, מנועי חיפוש אינם מתרשמים מעיצוב ובטח שלא מפלאש. אתר אינטרנט צריך ליהיות בנוי בצורה מעניינת לסריקת מנועי חיפוש החל מכניסת הרובוטים של מנועי חיפוש לעמוד הראשי.
רצוי להעלות אתר לאויר לאחר שעבר אופטימיזציה מקצועית והתאמה לגוגל.

אתרים שנבנים ע"י חברות קידום אתרים, עוברים תהליך שנקרא אופטימיזציה לפני עליית האתר לאויר, כך שאין צורך לבצע שינויים קיצוניים במידה ואנחנו רוצים לבצע קידום בגוגל מאוחר יותר. ברגע עליית האתר לאויר, גוגל מזהה אתר "חזק", האלגוריתם של גוגל סורק את האתר בצורה יסודית ומזהה את העבודה המקצועית שהתבצעה בו ע"י חברת קידום אתרים.
כדי לייצר תוצאות גבוהות בגוגל, צריך להתיחס קודם כל לבניית האתר בצורה מקצועית. לא מספיק שהאתר מעוצב ברמה הכי גבוהה, שהשקעתם את מיטב כספכם על מעצבים וגרפיקאים מהשורה הראשונה, ביצעתם החלפת קישורים עם אתרים של עסקים משותפים ושתלתם את אותה מילת מפתח עשרות פעמים באתר האינטרנט שלכם.

No comments: