Tuesday, August 12, 2008

סלון כלות - טיפים לבחירת סלון כלות

כיום החיפוש אחר סלון כלות הפך לפשוט וקל יותר מכיוון שבאמצעות האינטרנט ניתן לצפות במבחר רחב של שמלות כלה וסלוני כלות מהבית ללא בזבוז זמן יקר וכסף מיותר על נסיעות והתרוצצויות. לאחר שבחרת סלון כלות אהוב עלייך מבין כל סלוני כלות האינסופיים והמגוונים הקיימים כיום, והחלטתם מי הם המעצבים שעובדים עבור אותו סלון כלות ספציפי והתרשמת מהם לטובה, מומלץ שתקבעי עמם פגישה מראש למדידות כדי שיטפלו בך וייעצו לך באופן אישי. במידה ולא מצאת דגם ספציפי שאהבת או שלא הצלחת לבחור את אותו סגנון שמלת כלה המועדף עלייך דרך סלון כלות, אל תיבהלי - זה טבעי לגמרי להתבלבל מהמגוון הגדול. במקרה כזה אנו מציעים שתקבעי פגישה עם המעצבים או סלוני הכלות אחרים.
בחירת שמלה דרך סלון כלותבחירת סלון כלות יכולה להיות חוויה מרגשת ומהנה , כדי שהבחירה תהיה אמנם כזו ולא חוויה מייגעת ומתישה רצוי לתכנן היטב את התהליך מראש.הדרך הפשוטה והקלה לפתוח את מסע החיפושים הוא לחפש ברשת האינטרנט את המילה סלון כלות, או לחלופין לדפדף בחוברות חתונות שיש למקום כמו סלון כלות להציע, לעבור על רשימת המעצבים, לעבור על הקולקציות שלהם המוצגות בשפע באתר או בחוברות ולנסות למצוא את הכיוון שהכי מוצא חן בעינייך.לאחר שסיימנו את השלב הראשון זה הזמן לבחור את ה- "יועצות" המסורתיות. רצוי לבחור רק את מי שאת סומכת עליה באמת (אמא, אחות או החברה הטובה ביותר), רצוי שתהיו בעלות טעם דומה ובכל מקרה עדיף כמה שפחות יועצות . ישנן כלות בעלות בטחון עצמי שמסוגלות לבחור סלון כלות לבדן, ישנן כאלו שיבואו עם החתן המיועד וישנן כאילו שמתוך אמונה לא יראו לחתן את השמלה עד יום החתונה. הכי חשוב זה לסמוך קודם כל על עצמך, על הטעם האישי שלך ומה שייתן לך להרגיש טוב עם עצמך גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת הנוחות של סלון כלות.
אם באת עם אמא או חברה הקשיבי להצעות ולהערות שיש להן לומר, אך בסופו של דבר הכי חשוב שתבחרי שמלת כלה דרך סלון כלות שאיתו תוכלי להרגיש בנוח.אל תשכחי שעלייך להיות עם שמלת הכלה יום שלם שבמהלכו תשבי, תקפצי ותרקדי לכן עליה להיות קצת משוחררת ונוחה בצורה מושלמת. לכן חשוב שתבדקי כבר בשלב המדידות שבאפשרותך לעשות את כל הפעולות האלה עם שמלת הכלה שבחרת דרך אותו סלון כלות. במידה ואת אוהבת שמלות כלה בעלות חצאית נפוחה מאוד בקשי מה מעצב שהשמלה בבסיסה תהיה נוחה לריקודים ועליה יוסיף חצאית נפוחה (שניתנת להורדה בעת הצורך) ליום הצילומים וקבלת הפנים. כדאי לבחור את נותן השירות ( מעצב/ סלון כלות/ תופרת) איתו הרגשת הכי בנוח ושקלע לטעמך בצורה הטובה ביותר מכיוון שהוא ילווה אותך בחודשים הקרובים וברגעים המרגשים שתחווי. שימי לב לפרטים הקטנים: האם יש לו סבלנות, האם הוא מקבל את בקשותייך והערותייך לגבי שינויים בשמלה ובכלל האם את מרגישה התאמה ביניכם.שוחחי עם כלות אחרות שהזמינו שמלות כלה דרך סלון כלות כזה או אחר , ובררי האם הן היו מרוצות מהשמלה? האם היו מרוצות מהשירות שקיבלו? האם ועוד שאלות אשר יגרמו לך להיות רגועה לקראת החתונה.

No comments: