Sunday, August 3, 2008

crest audio

ציוד הגברה מחברה כמו crest audio יכול להיות מורכב מאחד המכשירים הבאים, או משילוב המכשירים הבאים:
ציוד הגברה - רסיבר: יחידה הכוללת מגבר מחברת crest audio עם רדיו בקופסה אחת. יכול להיות עם שני ערוצים בלבד, ולכן מיועד למוזיקה כחלק ממערכת ציוד הגברה לבית מחברת crest audio; או עם 5.1 ערוצים ולכן מיועד למוזיקה ולקולנוע ביתי. בדרך כלל, זהו הפתרון הנוח ביותר והזול ביותר - אם כי יש רסיברים יקרים למדי.
קדם מגבר + מגבר הספק: קדם מגבר מחברת crest audio מורכב מקופסה קטנה יחסית הכוללת את כל המתגים וכפתורי העוצמה, שתפקידם לשלוט על כל מערכת ציוד הגברה ראשוני של האות ומיחידת "מגבר ההספק מחברת crest audio" (קופסה גדולה יותר הכוללת את דרגת ציוד הגברה הסופי, ובדרך כלל כוללת רק כפתור הדלקה או כיבוי). אם התקציב לבחירת קדם מגבר מחברת crest audio גבוה מעט יותר וריבוי קופסאות אינו בעיה, זו היא האפשרות האיכותית יותר בהשוואה לרסיבר כשבוחרים ציוד הגברה לבית מחברה כמו crest audio.
ציוד הגברה - מגבר: יחידה אחת אותה ניתן לבחור בזמן בחירת ציוד הגברה לבית מחברת crest audio, ללא רדיו, בדרך כלל עם שני ערוצים - מיועדת למוזיקה בלבד כחלק ממערכת ציוד הגברה לבית מחברת crest audio .
1. העלויות של מגבר בזמן בחירת ציוד הגברה לבית (או שילוב של קדם מגבר+הספק) למוזיקה בלבד אותה ניתן לבחור מחברה כמו crest audio . שונות לחלוטין מהעלויות של מגבר אותו בוחרים כחלק ממערכת ציוד הגברה לבית המתאימה לקולנוע ביתי. הסיבה פשוטה: עבור קולנוע ביתי צריך לפחות 5 ערוצי הגברה, לשם כך צריך ציוד הגברה מתאים מחברה כמו crest audio הכולל יכולת קליטת הערוצים הבאים : לשני הרמקולים הקדמיים, לשני האחוריים ולסנטר. כמו כן, צריך מעגל נפרד של יציאה לסאב-וופר. למכשיר ציוד הגברה מחברה כמו crest audio יש מפענחים דיגיטליים עבור ששת הערוצים, ודרגת קדם הגברה הכוללת שליטה נפרדת על העוצמה לכל ערוץ. בחישוב גס נראה, שמבחינת איכות החלקים וההשקעה במעגל, בחירת מגבר קולנוע ביתי איכותי כחלק מציוד הגברה לבית מחברה כמו crest audio שעלותו לצרכן היא שקולה למגבר סטריאו x שני ערוצים, עולה בערך רבע ממנו. אבל זה לא כל הסיפור: בגלל הסיבוך הרב של מגברי קולנוע ביתי איכותיים מחברה כמו crest audio, עם שדות חשמליים ומגנטיים, המשפיעים על החלקים האלקטרוניים, ועם המסלול הארוך יחסית והמיתוגים הרבים שצריך לעבור הסיגנל, קשה מאוד למצוא מגבר קולנוע ביתי איכותי כחלק ממערכת ציוד הגברה מחברה כמו crest audio שישמע סביר ושישמיע טוב מוזיקה. הוסיפו לכך את העובדה, שמגבר המיועד לקולנוע ביתי בדרך כלל מכוון להישמע במיטבו בסרטים ולאו דווקא במוזיקה, והמסקנה המתבקשת היא פשוטה: כדי לשמוע מוזיקה היטב, צריך לתמרן את מערכות הגברה מחברה כמו crest audio או להשקיע הרבה מאד כסף ובצורה זהירה מאוד. אם למוזיקה יש חשיבות עיקרית בהרכבת המערכת, מכשיר יקר, במיוחד בתחום זה,
ציוד הגברה - בחירת רמקולים לבית
אחרי שבחרתם ציוד הגברה מתוצרת חברה כמו ,crest audio הגיע הזמן לבחור רמקולים ורמקולים הם נושא בעייתי וכאוב בכל מערכת סטריאו למוזיקה או לקולנוע ביתי. הסיבה לכך פשוטה - רוב האנשים רואים ברמקול את החלק החשוב ביותר במערכת, ולכן הם נוטים להשקיע בו את מירב התקציב. כתוצאה מכך, יש הרבה יותר יצרני רמקולים מיצרנים של כל פריט מערכת ציוד הגברה אחר - והבלבול גדול. כל יצרן מנסה כמובן לגרום למוצר שלו להישמע מיוחד, וכיוון שרמקולים הם הפריט שבו ניתן לעשות מניפולציות בקלות הרבה ביותר - התוצאה היא בלבול רב במיוחד לכן חשוב שיהיה ציוד הגברה טוב כמו זה מחברת crest audio. אם נוסיף לכך את העובדה, שמתח הרווחים על רמקולים באחוזים הוא הגבוה ביותר, ושהשונות במתח הרווחים בין סוגים שונים של רמקולים מיצרנים שונים גם היא גדולה ביותר, ברור שהאינטרס המסחרי של החנות וההחלטה מה למכור ועל מה להמליץ מתוך המבחר הקיים, אינו בהכרח רק טובת הצרכן.
בעיה נוספת היא הדעות הקדומות של הקונים, שהן רבות במיוחד בתחום הרמקולים. למשל, שלהספק יש חשיבות לצליל של הרמקול; שרמקול ריצפתי טוב יותר מרמקול מדף או מרמקול קטן יותר; שרמקול עם יחידות רבות עדיף על רמקול two-way פשוט יחסית, וכו'. כל אלו הן דעות קדומות ומוטעות בזמן בחירת ציוד הגברה מתאים מחברה כמו crest audioרמקול הוא המרכיב הגדול והבולט ביותר במערכת, ועיצוב הבית מכתיב פעמים רבות את את גודל ומיקום הרמקולים לכן תזכרו תמיד לבחור מגבר טוב קודם מחברה כמו crest audio וכך תהיו בראש שקט בבחירת הרמקולים.
לפרטים נוספים - שירותי הגברה

1 comment:

monsterilla said...

# מגבר גיטרה 3 : Peavey Classic Chorus Scorpion Series - 2000
# מגבר בס: Gallien-Krueger 700rbII + 15"+4*10 - 8000
# מגבר בס2 Gallien-Krueger 700rbI Combo - 4500
# מיקסר: Souncraft studio lc 24 - 3000
# 4 מוניטורים: Mackie Art 500 series +4 Speaker Stands - 10000
# מערכת תופים: מצילות+Pearl expert series - 2000
# מערכת הגברה: חיווט מלא + Mackie 1232 active+2*sub 18" RCF Vision series - 12000

# מיקרופונים: Shure Sm 58-6,Sm 57-2,Sennheiser-1 - 2000
# הקלטה: Digidesign 001 + מחשב הקלטה а - 3500
# אפקטים: Behringer*4 compressor , ,, Alto*2 compressor,Reverb-Dod Multi Effect - 1000

Reverb -Alesis multieffect ,Eq-DBX 1231 - 2000
---------------------------------------------------------------------
אולפן הקלטות חזרות אקוסטיקה מלא מיזוג חשמל מסונן חלונות מחוסמים שרותים מטבחון חדר מבוא
גלריה 60 מ"ר
אולפן 60 מ"ר

15000 דמי פינוי
שכר דירה 2000
פלורנטין
לפרטים דימה0544878037