Wednesday, July 9, 2008

כיצד לרכוש רכב יד שניה ?

כיצד לרכוש רכב יד שניה מפרטי ו מגרשי רכב ?

כולם חולמים לרכוש רכב חדש, המציאות מצביעה על כך שמרבית האנשים רוכשים רכב יד שניה, ובד"כ כלל נגשים אל מגרשי רכב.
קניית רכב יד שניה אינה קלה,אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בפעולה פשוטה -העיתונים והאינטרנט מלאים במאות כלי רכב יד שניה המוצעים למכירה וכמובן מגרשי רכב. כמה טלפונים, בדיקה וזהו, רכשנו רכב יד שניה, ללא תאונות, מטופל בחברה או לחלופין מנציג העובד באחד מגרשי רכב.
מה לעשות שהמציאות עגומה יותר וקניית רכב יד שניה אינה דבר פשוט כ"כ.
חשוב לזכור כי אין לרכוש רכב יד שניה תחת לחץ. גם אם נכלאתם למצב בו הנכם בלחץ כלשהו בצעו את הבדיקות כראוי ואל תתפתו לעסקות מפוקפקות ב מגרשי רכב.
בשיחה עם המוכר ודו שמדובר ברכב פרטי ולא בסוחר סמוי של מגרשי רכב. בקשו פרטים לגבי הרכב: פרטים בסיסיים כגון כמה ק``מ עבר הרכב, יד, מצב כללי, האם הרכב עבר תאונות עד כמה הוא מטופל.
בררו האם האדם איתו אתם משוחחים הוא הבעלים של הרכב או לחלופין נמנה עם בעלי מגרשי רכב. במידה והרכב איננו יד ראשונה , כדאי לבדוק כמה זמן המוכר מחזיק את הרכב ברשותו ומה הסיבה למכירה. השתדלו לקבל בשיחת הטלפון כמה שיותר פרטים כדי למנוע נסיעה מיותרת לבדיקת רכב אשר יתברר מאוחר יותר כלא מתאים. אם רכב יד שניה נשמע לכם ``יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי``, קרוב לוודאי שזה באמת המצב ויש להתייחס אליו ואל מוכרו בקפדנות יתירה על אחת כמה וכמה ב מגרשי רכב.
במידה והכל נשמע תקין פגשו את המוכר או גשו אל מגרשי רכב אשר שוחחתם עמם.
כדאי לבוא לראות את הרכב רק באור יום, ולהגיע עם אדם נוסף - זווית ראיה אחרת תמיד יכולה להועיל. רכב יד שניה יכול להיות אחר תאונות או "מכות" כלשהן ותמיד רצוי לבדוק ביסודיות, מגרשי רכב רבים מתמחים בעשיית "קוסמטיקה" מדהימה ל רכב יד שניה ובד"כ מגרשי רכב מלאים ברכבים שעברו תאונות.
מגרשי רכב בד"כ עובדים בשיטת TRADE IN ובמקרים רבים רכב יד שניה שמגיע אליהם לא נבדק יתר על המידה וכך מגרשי רכב מאכלסים בתוכם במקרים רבים רכב יד שניה באיכות ירודה.
באופן כללי, רצוי להמנע מלגשת אל מגרשי רכב, ורצוי לחפש גורמים פרטיים המעוניינים למכור רכב יד שניה.
בקשו לראות את רשיון הרכב של המכונית, בדקו את מספר הידיים המופיע ברשיון הרכב תחת הסעיף ``מספר בעלים קודמים``
בקשו לנהוג ברכב מעט לצורך התרשמות דבר נהוג בקניית רכב יד שניה או נסיעת מבחן ב מגרשי רכב. בנסיעה אל תפעילו את מערכת הקול,עם הנעת הרכב בדקו כי נורות חיווי ה- ABS וכריות האוויר נדלקות וכבות מספר שניות לאחר ההתנעה.
רכב יד שניה עלול להיות מלווה במס` ליקויים אל אחת כמה וכמה אם נבדק באחד מ מגרשי הרכב.
זכרו לבצע את כל הבדיקות הללו לפני שאתם רוכשים רכב יד שניה, עם דגש מירבי על מגרשי רכב.
מרבית מגרשי רכב הם בעלי מיתוג רע שבד"כ מזוהות עם נוכלויות כאלו ואחרות.
כלן כפי שהמלצנו עדיף לרכוש רכב יד שניה מגורם פרטי.
מגרשי רכב רבים מציעים עסקאות מפוקפקות, אך ישנם גם לא מעט מגרשי רכב המציעים עסקאות מצויינות בתנאים נוחים.
אנשים רבים מעדיפים לגשת אל מגרשי רכב ולבצע עימם עסקה כלשהי, רכבים רבים נמצאים במצב מצויין עד שקשה להגדירם כ רכב יד שניה.
המלצתי היא לבצע סקר שוק בתחום רכב יד שניה וכמובן לגשת אל מגרשי רכב רבים ולבצע בדיקות מקיפות לפני רכישה.
מגרשי רכב מכילים אינספור דגמים של רכב יד שניה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא מוכנים ולבדוק היטב.

No comments: