Tuesday, July 29, 2008

סיור פרחים הדבר הראשון הוא סיור מקיף בגינת פרחים , עוד לפני שמרימים איזה שהוא כלי עבודה. עוברים על כל הצמחים או פרחים, ובודקים מה התחדש. מה השתנה. מה דורש שיפור בגינת פרחים. אם עשיתם סיבוב בגינה ולא מצאתם מה לעשות. אז אתם יכולים לרסס את הגינה עם חומר לריסוס פרחים. אחרי שהכול ינבל, תיצקו בטון על כל השטח ותעזבו את כל עסקי גינון פרחים לתמיד, אבל אם כן מצאתם צמח שלא מקבל השקיה, אזור שהעשבייה בו מתחילה להרים ראש, או פרחים שזקוקים לגיזום או חידוש אז כדאי להתחיל במלאכה.
פרחים - סדר עדיפויות קובעים סדר עדיפויות. סדר העדיפויות משתנה מגינת פרחים לגינה אחרת ומאדם לאדם. אנו יכולים לתת המלצה לסדר בעולם אידיאלי: הדבר הראשון שמטפלים בו בגינת פרחים זה שתילות חדשות. אם הבאנו צמחים או פרחים חדשים מהמשתלה, נכין את השטח ונשתול אותם לפני כל דבר אחר. הדבר השני הוא בעיות השקיה. נסדר את כל מה שדרוש להשקיה טובה של פרחים בגינה שלנו. הדבר השלישי הוא עישוב. עשבים גבוהים שיכולים לחנוק ולהרוג צמחים או פרחים בתהליך הגינון. הדבר החמישי הוא גיזום יבשים ונבולים. והדבר השישי הוא גיזום עיצוב לשיחים או פרחים. והסעיף האחרון הוא פיתוח וחידוש הגינה.
אם נעבוד בגינה פעמים, שלוש בשבוע. מן הסתם נתחיל ישר מפיתוח וחידוש גינת פרחים שעליה אנו עובדים. אך אם נעבוד בגן פעם בשבועיים, בהחלט נאלץ להתמודד עם בעיות השקית פרחים ועישובם.
להלן דרכים להשקיה יעילה בגינת פרחים:עונת ההשקיה מתחילה באפריל או במאי בהתאם למועד סיום הגשמים ומזג האויר.בדרך כלל מתחילים להשקות 45-35 יום לאחר הגשם האחרון.במהלך האביב והקיץ יש להקפיד על השקיה קבועה ומסודרת של צמחים או פרחים בגן בעיקר כשהם צעירים.
פרחים - זמן ראשית, מוצאים זמן לטיפול בגינת פרחים. זה לא חייב להיות יותר מדי, גם עשר דקות יכולות להספיק לגינת פרחים. שעות אחר הצהרים המאוחרות הן הזמן הטוב ביותר, אבל כל אחד ונטיות זמנו. לובשים בגדים נוחים רצוי כובה קש ושיילקס ויוצאים לגינת פרחים.

טיפול בגינת פרחים
אז אתם צריכים לדאוג לגינת פרחים שלכם. אתם מלאי כוונות טובות אבל לא הרבה ידע בגינון פרחים. אז מאיפה מתחילים? מה עושים?
אספנו עבורכם את הדרך הנעימה והנוחה לעולם הגינון. בהצלחה!

1 comment:

דודו said...

רצוי שבגינה יהיו פרחים כל השנה כך שאפשר להכין מהם זרי פרחים ואפילו לבצע משלוחי פרחים לחברים.