Monday, July 28, 2008

ניתוחים פלסטיים - טיפים והמלצות

כשחולמים על ניתוחים פלסטיים על מה חולמים? חולמים על מראה חדש שיהמם את הסביבה, חולמים על ההצלחה, השמחה, התחושה הטובה שתבוא אחרי הפעולה ותגרום להכל להראות טוב יותר אז מהם ניתוחים פלסטיים בעצם? זה הרבה יותר מסתם הגדלת חזה.

קיימים חמישה אזורים עיקריים לביצוע ניתוח פלסטי והם:

ניתוחים פלסטיים באזור הפנים - ניתוח פנים
ניתוחים פלסטיים באזור החזה - הגדלת חזה
ניתוחים פלסטיים באזור הבטן - מתיחת בטן
ניתוחים פלסטיים באזור האגן - שאיבת שומן
ניתוחים פלסטיים באזור הגפיים - ניתוח כללי

בישראל רשומים מאות מנתחים פלסטיים בתחום הגדלת חזה שעברו הסמכה ומוכרים על ידי משרד הבריאות. כמו בכל תחום רפואתי, גם בתחום ניתוחים פלסטיים , כל מנתח מתמחה ומצטיין בתחום אחר.
בדרך כלל הרופאים המפורסמים ביותר, הם גם היקרים ביותר בתחום הגדלת חזה. אנחנו לא ממליצים לחסוך כשמדובר בניתוח (גם אם הוא נועד למטרות אסטטיות בלבד), אך יחד עם זאת חשוב לברר ולעשות השוואת מחירים לגבי ניתוח הגדלת חזה, כי הכיס שלך יקר לא פחות מגופך.

התייחסות אל ניתוחים פלסטיים כאילו מדובר בהליכים פשוטים שאין בהם סיכון היא אינה נכונה.
זה המקום לציין ניתוחים פלסטיים הם הליכים טראומתיים לגוף,כמו כל ניתוח,ויש בו סיכונים לא מעטים, החל מזיהומים מקומיים וכללים,דרך סיבוכים הקשורים לסוג ההרדמה וכלה בתוצאות בלתי מוצלחות,פגיעות אסתטיות ונזקים עצביים.
לכן חשוב לכל המוענינים לבצע ניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים להיוועץ היטב, לבצע סקר שוק, ורק אז להחליט על מנתח ראוי ועל מרכז רפואי ראוי.

זיכרו: כוכבי קולנוע, דוגמנים ושחקנים בסרטי פורנו הם לא דוגמא לאיך צריך להיראות. הם דוגמא לאיך האנשים שגורמים לך לקנות אותם, רוצים שתחשוב שאתה צריך להראות. התבונן סביבך, בחבריך ובני משפחתך.
להלן כמה עצות לפני ניתוחים פלסטיים :

ברשת האינטרנט אפשר למצוא את כל המידע הדרוש על ניתוחים פלסטיים. מידע נוסף ניתן למצוא גם בסניפי קופות החולים ובכתבות בעיתונים.
היום, יותר מתמיד כדי לקבל חוות דעת שנייה, על אחת כמה וכמה בנושא ניתוחים פלסטיים. מפגישה עם שני מומחים יהיה ניתן להתרשם מאמינותו ומקצועיותו של המנתח.
ניתוחים פלסטיים מלבד היותם פעולה רפואית הוא גם פעולה צרכנית, על כן יש להגיע אל הרופא המייעץ עם ידע מוקדם, זאת לאחר קבלת מידע מהמקורות שצוינו בסעיף הראשון. יש להקפיד לשאול את המנתח על הסיבוכים ותופעות הלוואי בעקבות הפעולה.
הסמכת מנתח: מנתחים פלסטיים רבים חסרים את כישורי ההתמחות שפעולה כירורגית פלסטית מחייבת. בעת הייעוץ יש לדרוש מהמנתח העתידי תעודת מומחה לכירורגיה פלסטית ממשרד הבריאות ותעודת חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית
בין הייעוץ הראשוני לבין ביצוע הפעולה רצוי לבקש פגישה נוספת שבא יסביר המנתח את כל שלבי הניתוח. זיכרו, ידע זה כח, ככל שנדע יותר על הפעולה כך התוצאה תהיה קרובה ככל הניתן לזו הרצויה לכם.
אחת הבעיות בתחום ניתוחים פלסטיים היא חוסר שביעות הרצון. הפעולה היא פעולה אסתטית ועל כן היא נמדדת בצורתה החיצונית, דבר הגורר התייחסות סובייקטיבית של המנותח לתוצאה הסופית. יש לברר עם המנתח את התנהלותו במידה ואכן אנו נזקקים או מעונינים בתיקון. זאת ועוד יש לברר האם הדבר כרוך בתשלום נוסף.
כמו בכל פעולה כירורגית, גם ניתוח פלסטי כרוך בהרדמה מלאה, פעולה אשר מסיבה לגוף טראומה קשה. יש לבדוק טרם הניתוח מי המרדים, מהם חומרי הרדמה ומה הן החלופות במידה ומשהו משתבש. כמו כן יש לבדוק את סידורי הטיפול הנמרץ.

קישורים רלוונטיים :
שרותים רפואיים מנתחים ניתוח אוזניים ניתוח סנטר ניתוח פנים ניתוח בטן בוטוקס ניתוח אף

No comments: