Tuesday, July 29, 2008

שיש למטבחים - איכות היא שם המשחק

שיש למטבחים – איכות זה שם המשחק
העניין הוא לא סתם לרכוש שיש למטבחים, אלה לרכוש שיש שמותאם במיוחד למטבחים. כזה שהוא גם יפה וגם "אופה". כלומר איכותי.
המטבח בכל בית הוא אחד החלקים החשובים ביותר ואם תחשבו את מספר השעות שאתם מעבירים בו תגלו שאתם מעבירים בו חלק בלתי מבוטל של זמן.
לכן בעצם חשוב לדאג שהמטבח יהיה נקי,מסודר ושיקל את עבודה בו.
לכן לפני שרכשתי מטבח רציתי לוודא איזה שיש למטבחים עליי לבחור, הרי ישנה רשימה גדול של שיש למטבחים, אך כמו כל דבר צריך לבדוק את הצריכים שלי על מנת להתאים שיש למטבחים באופן המושלם ביותר.
אחד המוצרים הנרכשים ביותר לבית ובפרט למבטח הוא שיש למטבחים.
לכולנו יש מטבח, ורובנו אכן משתמשים במטבח ומצפים אותו בעזרת שיש למטבחים.

לקחתי בחשבון את העבודה הכי חשובה – שיש למטבחים חייב להיות נוח לניקוי,עמיד בפני חום,מרווח וארוך מספיק כדי שיהיה לי שטח עבודה במטבח.
ניגשתי אל ספקי שיש למטבחים שונים, ואני חייב לציין שיש אינספור של סוגי שיש למטבחים כגון:גרניט,אבן טבעית,שיש מעובד,אקרילי,נירוסטה.
אחרי שעשיתי בדיקה מעמיקה על כל אחד מהסוגים הללו, הגעתי למסקנה ברורה וחד משמעית – שיש למטבחים מוצלחים הם שיש גרניט ומשטחי נירוסטה.
נכון, עלותם יקרה יחסית אך לטעמי הם שווים השקעה אחרי הכל שיש למטבחים הוא לא דבר שאתם עושים כל יום. המלצתי לכם לעבור בעיון על סוגי שיש למטבחים שישנם תוך כדי גלישה באינטרנט ולהבין מהם היתרונות ומהם החסרונות של כל אחד מסוגי שיש למטבחים השונים שישנם.
מהר מאוד תוכלו להבין מה מתאים לכם באופן שישי בהתאם לשימוש שאתם עושים במטבח שלכם וכמובן על פי יכולתכם הפיננסית. את הקניה חשוב לבצע מבית עסק שפועל בכל רחבי הארץ ומציע מגוון עשיר ואיכותי של אבנים ושיש באיכות מעולה.
כמוכן חשוב שיהיו לבית העסק אנשי צוות מיומנים,אדיבים ומקצועיים שיספקו לכם מלבד ייעוץ לפני הרכישה גם שירות התקנה איכותי ללא פגם ברכישתכם חשוב לבדוק האם עבודות התקנת שיש למטבחים נעשות באמצעות מכונות ממוחשבות אשר מבצעות סימנים בלייזר על מנת ליצור חיתוכים מודיקים ללא יצירת סימנים על משטח השיש ושברים לא רצויים.
כמו כן צריך לברר האם ישנה אחריות על השיש, והאם הוא עובר ליטוש והברקה.
לטעמי אם תבצעו את כל הבדיקות החשובות אין סיבה שלא תצליחו לרכוש שיש איכותי שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.
בהצלחה!

No comments: