Sunday, July 27, 2008

דלתות ביטחון - ביטחון שלכם

טסים לישראל או לחו"ל? הביטחון עלינו!

בישראל ביטחון הוא דבר חשוב לכן כל 71 חברות תעופה שמעסיקים טיסות לישראל בקווים סדירים ובטיסות שכר התקינו דלתות ביטחון נגד ירי במטוסיהם.
התקנת דלתות הביטחון נעשתה מאז כניסתו של הנוהל החדש המחייב כל חברת תעופה הטסה לישראל להתקין במטוסיה דלתות ביטחון נגד ירי, המפרידות בין הנוסעים לתא הטייס במטוס.יש איסור מוחלט לנחיתה בישראל אם במטוסי חברות התעופה השונות לא הותקנו דלתות ביטחון, החלטה זו הגיעה בעקבות לקחים שהופקו לאחר פיגועי המטוסים ב - 11 בספטמבר בארה"ב.דלתות ביטחון חוסמות את האפשרות להתפרצות אלימה של טרוריסטים לתא הטייס כפי שקרה בהשתלטות טרוריסטים על מטוסי חברת אמריקן איירליינס בארה"ב שהתרסקו על מגדלי התאומים. ישראל היא המדינה השלישית בעולם לאחר ארה"ב ובריטניה, האוסרת על מטוסים שלא התקינו במטוסיהם דלתות ביטחון נגד ירי לנחות בנמלי התעופה שלהם. בנוסף לכך ממליץ משרד התחבורה לכל חברות הטיולים ונסיעות לחו"ל שלא לרכוש חבילות נופש מחברות שאינם עומדים בנוהלי דלתות ביטחון עבור ישראלים המבקשים לנפוש ולטייל בעולם.

1 comment:

Unknown said...

אחד הדברים החשובים והבולטים בעיצוב הבית הן דלתות פנים!
ממליצה לבחור את דלתות הפנים בקפידה לרגע לא לזלזל בבחירת הדלתות!
לפני כמה חודשים עשיתי שיפוץ בביתי, לאחר סקר שוק רציני מאוד של מחירים משתלמים, עיצובים, איכות הגעתי לדלתות פנים- מאוד מרוצה מהבחירה. כל מי שנכנס הביתה מחמיא על החלפת הדלתות יותר מכל דבר אחר בבית,
רק מראה כמה דלתות פנים הן הפריט העיצובי הבולט בבית.