Thursday, July 17, 2008

האם אתם עושים עסקים באינטרנט ? האם אתם מאמינים למודעות פרסום באינטרנט?

האם אתם עושים עסקים באינטרנט? האם אתם מאמינים למודעות פרסום באינטרנט? כן? לא? אולי הגיע הזמן שתתחילו.

עם השנים החלו לפרוח אינספור עסקים באינטרנט המספקים שירותים ומוצרים שונים וכך גם תחום פרסום באינטרנט.


כיום,יותר מבעבר אנשים מאמינים באינטרנט ורואים מודעות פרסום באינטרנט שהם רואים ומבצעים עסקאות בעשרות מיליוני שקלים ללא חשש.

אנשים החלו להפנים שאין הבדל בין בית עסק שנמצא בקניון מפואר או בשדרה באחת הערים בארץ, לבין עסקים באינטרנט שבעיקר עושים לעצמם פרסום באינטרנט.

ההפך הוא הנכון, יותר ויותר אנשים מבלים זמן רב מול מסכי המחשב בין אם זה בעבודתם או בזמן הפנוי שלהם, חלק מהזמן מוקדש לקניות דרך האינטרנט ונחשפים אל פרסום באינטרנט.

אנשים החלו לראות פרסום באינטרנט ולהבין כי עסקים באינטרנט יכולים לספק להם שירותים בעלויות נמוכות יותר מאלו שבמרכזי העסקים הקרובים לביתם.

נכון, הם לא ממש יכולים לחוש את המוצר ולראות אותו פיזית, אך גם במקרה של אי שביעות רצון הם יכולים להחזירו אל הספק – במרבית המקרים.

רצוי להדגיש ולחדד את הנקודה כי מבין כל העסקים באינטרנט שעושים לעצמם פרסום באינטרנט יש גם כאלו שהם אינם אמינים ומתעסקים בהונאות, לכן יש לבדוק היטב לפני רכישות באינטרנט מאתרים לא מוכרים.

עסקים באינטרנט לא קשה למצוא במונעי חיפוש, ואף עדיף להיעזר בהם על מנת למצוא עסקים באינטרנט שהם ותיקים ומנוסים, שזה בד"כ הוכחה מסוימת לאמינות ומקצועיות.

מרבית החברות המוכרות בעולם הן בעלות אתרי אינטרנט ומשקיעות אינספור כספים עבר פרסום באינטרנט ומספקים שירותים כאלה ואחרים למגוון הלקוחות שלהם, ואף מציעות מוצרים במחירים בעלויות מוזלות מאלו שתמצאו בסניפיהם הפזורים ברחבי הארץ

החברות הפנימו כי בניית חנויות באינטרנט ופרסום באינטרנט תקטין בעבורם עלויות תפעול בעשרות אחוזים וכך יוכלו בעצם להוזיל משמעותית את מחירי המוצרים, ובכך לגרום לאנשים רבים לבצע עסקים באינטרנט.

נקודה חשובה בנושא התפתחות עסקים באינטרנט והתפתחות תחום פרסום עסקים באינטרנט מביאה לאפשרויות לרכוש מוצרים שבד"כ לא ניתן היה לרכוש בארץ או חברות שבכלל אינן בעלות סניפי מכירה בארץ.

עסקים באינטרנט סבלו ועדין סובלים מפחד של אנשים מסוימים שעדין לא הצליחו לבטוח ברכישות באינטרנט ומשקיעות כספים רבים בפעולות פרסום באינטרנט לתקן זאת. אנשים רבים מאמינים כי רכישה באינטרנט היא אינה בטוחה, שכן הם מוסרים את מס` כרטיס האשראי שלהם ופרטים אישיים אחרים, ועקב מחשבה זו עסקים רבים באינטרנט לא ממצים את מלוא הפוטנציאל.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי חל שינוי ושיפור דרמטי בכל הנוגע לאמצעי האבטחה של אתרי אינטרנט, וכיום פחות מבעבר נתקלים במקרי הונאה, כמובן אם מבצעים רכישות מסודרת.

עסקים באינטרנט רבים החלו לתת שירותים מצוינים על מנת לעודד לקוחות לרכוש דווקא דרך האינטרנט וזה בא לידי ביטוי בכך מלבד הענקת מחירים מוזלים, הם מעניקים שירותי משלוח, אחוזי הנחה נצברים לרכישות הבאות ושלל "צ`ופרים" אחרים, אליהם נחשף הלקוח עקב השקעת כספים אדירים בתחום פרסום באינטרנט.

תחום עסקים באינטרנט נמצא בגדילה מתמדת, החל מסופר מרקטים שכונתיים המספקים משלוחים והזמנות דרך האינטרנט עד לעסקות ענק באתרי הבנקים השונים.

כל זאת מלמד כי יש להאמין בחברות המבצעות עסקים באינטרנט ואף רצוי לרכוש מהן מתוך אינטרס אישי המשרת את שני הצדדים.

כאמור חברות המבצעות עסקים באינטרנט מוזילות בעשרות אחוזים את עלויות התפעול שלהם, ואילו הלקוח זוכה למחירים זולים יותר, שירות מהיר יותר, ומגוון אפשרויות של מוצרים.

לכן המלצה שלי – תמכו בחברות המספקות עסקים באינטרנט – זה משתלם – לכולם.

מה את חושבים ?

No comments: