Tuesday, July 22, 2008

ניתוחים פלסטיים-הגדלת חזה ובוטוקס -יופי של כאב

מבין שלל הניתוחים המוצעים כיום בתחום הניתוחים הפסלטיים הניתוח השכיח ביותר הינו ניתוח הגדלת חזה.
נשים רבות מגדילות את החזה שלהן על מנת לשפר את המראה שלהן ואת הפרופורציות בגופן, לעצב ולהגדיל שדיים שאיבדו את נפחם בשל לידות והנקה או לאזן בין גדלים שונים של שדיים.

הגדלת חזה מוצלחת יכולה לשנות דרמטית את תפיסת הנשיות והביטחון העצמי של המטופלת.
חזה נשי ומעוצב הוא חלומן של נשים רבות ועל מנת להגשים חלום זה לעיתים הן נדרשות לחסוך סכומים לא מבוטלים של כסף עבור ניתוחים פלסטיים.

נכון שניתוח הגדלת חזה נועד בעיקר לצרכים אסתטיים ולאו דווקא רפואיים. אך יחד עם זאת חשוב לבחור בזהירות ובקפידה את הרופא שלך, כי מדובר בניתוח הגדלת חזה שאם אינו מבוצע כהלכה, יכול לא רק לגרום לתוצאה אסטטית לא רצויה, אלא גם לסיבוכים בריאותיים שעלולים אפילו לעלות בחייך.
לכן, רצוי לדעת הכול על ניתוחים פלסטיים ולהגיע אליו מוכנים לאחר שקראתם חומרים בנושא, כך גם חשוב שתהיה בטוחה שאת ניגשת לרופא המנתח הטוב ביותר עבורך ושאת מרגישה בנוח איתו, חשוב מאוד שתהיה דינמיקה אישית טובה עם המנתח, אחרי הכל מדובר בניתוח אינטימי.
בישראל רשומים וקיימים מאות אם לא אלפי מנתחים פלסטיים בתחום הגדלת חזה שעברו הסמכה ומוכרים על ידי משרד הבריאות. כמו בכל תחום רפואתי, גם בכירורגיה הפלסטית, כל מנתח מתמחה ומצטיין בתחום אחר.
בדרך כלל הרופאים המפורסמים ביותר, הם גם היקרים ביותר בתחום הגדלת חזה.
אנוו ממליצים שלא לחסוך כאשר מדובר בניתוח (גם אם הוא נועד למטרות אסטטיות בלבד), אך יחד עם זאת חשוב לברר ולעשות השוואת מחירים לגבי ניתוח הגדלת חזה, כי הכיס שלך יקר לא פחות מגופך. את יכולה לקבל את אותו טיפול עם אותן תוצאות – אך פער ניכר במחיר בין רופא לרופא בתחום הגלדת חזה.
רצוי לבצע סקר שוק מעמיק באינטרנט בעיקר וכמובן להיוועץ בחברות ובמכרים שכבר עברו ניתוח דומה או לחלופין להן יש מכרות שעברו. כל טיפ שתקבלו יכול לשנות.
הבוטוקס והדיספורט - שני שמות מסחריים של טוקסין הבוטוליניום שמקורו בחיידק הבוטוליניום.
הטיפול נעשה תוך שימוש במשחת אילחוש מקומית ואורך כ 5 דקות בניגוד לניתוח הגדלת חזה שלוקח זמן ממושך הרבה יותר. התוצאה נראית תוך חמישה ימים ונמשכת כ 4 עד 6 חדשים. רוב המטופלים חוזרים לטיפול נוסף לאחר כ 10 חדשים.
בטיפולים חוזרים יש השפעה חיובית מצטברת כמו לניתוח הגדלת חזה. הטיפול כמעט ואיננו מורגש ולא מלווה בתופעות לוואי משמעותיות. סיבוכים כמו חולשת העפעף הם נדירים והפיכים לחלוטין. כיום הבוטוקס הוא אמצעי מצויין ונוח לנשים וגברים שרוצים מראה צעיר, רגוע וחלק תוך שימוש בטיפול האורך 5 דקות.בניגוד לניתוח ממושך לשיפור היופי כמו הגדלת חזה.
בוטוקס מוזרק אל הקמטים על מנת להעלים קמטי הבעה וליצור עור בעל מראה צעיר ורענן יותר בניגוד לניתוח הגדלת חזה. בוטוקס מוזרק אל השפתיים על מנת להרימן או בקפלי עור אורכיים בצידי האף והסנטר. בטרם מחליטים לעבור להזרקת בוטוקס יש לעבור בדיקה אצל רופא מומחה שיבדוק את אופי הקמטים, מיקומם, גודל השרירים שגורמים לקמטים וצורת פעולתם ניתוח הגדלת חזה דורש גם הוא בדיקת רופא לפני ניתוח. לאחר מכן יקבע הרופא, על פי התוצאות של הבדיקה, את כמות הבוטוקס שיש להזריק כנ"ל לגבי הגדלת חזה מומלץ להתייעץ לפני ניתוח.

בוטוקס - טיפול בקמטים והרמה של הגבות - משמש לשיתוק של פעילות יתר של שרירים באזור המצח, קמטי הזעף בין הגבות והקמטים בצידי העיניים ובכך מפחית באופן משמעותי את הקמטים במצח, בין הגבות ובצידי העיניים. הזרקה באזורים נבחרים במצח מאפשרת להשיג הרמה של הגבות ופתיחה של העיניים במראה טבעי, צעיר וערני כנ"ל לגבי הגדלת חזה שמשמש גם הוא לשיפור התדמית האישית .

בוטוקס לא משמש למילוי קמטים כפי שחושבים אנשים רבים.
(לקריאה על מילוי קמטים עם חומרים קבועים לחץ כאן. לקריאה על מילוי קמטים עם חמרים זמניים לחץ כאן.) השפעת בוטוקס היא מצטברת, כלומר, השפעת החומר על הקמטים היא ארוכה יותר בכל פעם. המשמעות היא שהזריקה גורמת להשפעה חיובית קבועה הנמשכת זמן ארוך יותר בטיפולים חוזרים עם בוטוקס.
שימושים נוספים בהם יש שימוש בחומר מסוג בוטוקס הם טיפולים בהזעת יתר בבתי שחי, טיפולים בהתכווצות לא רצונית של העיניים והפנים, ועוד....
זכרו -חשוב לבדוק כל דבר ודבר לפני שאתן מחליטות לבצע ניתוח כזה או אחר!!!!!