Wednesday, July 23, 2008

גני אירועים , אולמות אירועים - זה באמת משנה כ"כ ?

אולמות אירועים
אוכל מוצלח
האוכל ב אולמות אירועים שלא כמו גני אירועים תמיד טעים יותר! למה? כי הוא מוגש כהלכה בדגש על מידת החום הרצויה
לסוג האוכל, ניתן ליהנות מבופה עשיר בהתחלה ולהתפנק על מנות טעימות בדיוק כמו במסעדה, והחשוב מכל המטבחים של אולמות אירועים תמיד על הצד הטוב ביותר ומוכנים לכל תקלה כמו עודף אורחים שלא כמו קייטרינג שיש בתוך גני אירועים.
פנסי
כאן אין סיבה כלל מה להתווכח.
אולמות אירועים תמיד זוהרים יותר, מושקעים, תדמיתיים יותר.
אך גני אירועים מותאם לכל צרכי החתן והכלה וניתן לעשות שם כל הפקה גדולה וקטנה כאחת, מבחינת תאורה, הגברה, במה, הופעות, מוסיקה, אפקטים שונים וכו`. אולמות אירועים שלא כמו גני אירועים משדרים את הרושם של סטאטוס מעמדי, ויותר מזה נותן לכם את הכוח להשתייך לליגה של הגדולים. (גם אם הכול רק פוזה).
CRAZY SOUND
חושקים בחתונה על רמה? חושקים במסיבה מגניבה? חושקים במוסיקה מטריפה?
נגמר הסיפור אולם אירועים זו התשובה. אין ספק שבאולם אירועים כל נושא ההגברה והסאונד הוא ברמה אחרת ורצוי אפילו לומר בלתי מתפשרת. אין מה לעשות זו פשוט עובדה, אולמות אירועים הם מתחמים סגורים בסך הכול וכל צליל נשמע שם כמו בהופעה חיה.
גני אירועים
גני אירועים - מוצאים בקלות
כן, גם זו עובדה. גני אירועים שלא כמו אולמות אירועים ימוקמו בדרך כלל במיקום נורמאלי ולכן הכניסה אליו תהיה
מסודרת, נקייה,מראה (כן כולם אוהבים לראות את עצמם בכניסה לכל גני אירועים או אולמות אירועים ולהרגיש שהם יפים ומיוחדים בערב זה).
STYLE שם המשחק
גני אירועים משדרים אותנטיות שלא כמו אולמות אירועים שמשדרים מסחריות, שילוב של יופי מהול בטבע מתפרץ על גוונים מדהימים של ירוק ליוקרה מיוחדת הבאה לידי ביטוי בקיומם של אלמנטים אדריכליים, מה שמשפיע באופן פסיכולוגי על המוח ונותן גושפנקה להתפרצות של שמחה והתרגשות עד כדי דמעות. יפה פשוט יפה. העצים והמנורות הצבעוניות שרואים בתוך גני אירועים, המפות שמשתלבות עם עיצוב הפרחים הססגוניים, העששיות הפזורות וגזעי העצים המעוצבים, כל אלה קובעים את הסטייל כשהולכים לחפש גני אירועים או אולמות אירועים.בגלל תחושת החופש – יש משהו מאוד מבלבל בזה שלמעשה ערב החתונה הזה לוקח את החופש האישי של האני העצמי מכל בן אדם הזה נחגג ברוב פאר והדר ואליו שותפים כל משפחותיכם, חבריכם ומכרים
ייחוד

כי אין מה לעשות וככה זה פשוט עובד. העובדה הזו מאוד ברורה וחדה ללא שום צל של ספק. קיימים אינספור גני אירועים מיוחדים יותר שלא כמו אולמות אירועים שהם, מיוחדים פחות, אבל לכולם ברור גני אירועים מוכרים ייחודיות שתופסת ומקבעת את מעמדכם. מה שיוצר את הערב המיוחד והמופלא ומה שנחרט בזיכרונם של האורחים הוא האווירה, ואווירה צריך לייצר! איך מייצרים אווירה? בסגנון של מקום סטייל ומוסיקה טובה. ואיפה יש סגנון וסטייל?במקומות כמו גני אירועים או אולמות אירועים,אז לפחות שהחגיגה תהיה במקום הממחיש את החופש, ואין דבר טוב יותר מלהיפרד ממנו בחגיגה אמיתית במקום שמסמל אותו - ליבו של הטבע

לסיכום לא משנה אם זה גני אירועים או אולמות אירועים, מה שקובע זה שתהיו מרוצים לא משנה מה תבחרו או המחיר העיקר שתהיו מרוצים עם עצמכם על הבחירה כי חתונה יש רק פעם אחת בחיים אז מזל טוב!


No comments: