Monday, July 21, 2008

ניתוחים פלסטיים - מצרך יום יומי

אסתטיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו.
לכולם חשוב להרגיש טוב ולקבל מחמאות חיוביות מהסובבים אותם.במרוץ השנים הפכה תרבות האסתטיקה לחלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה של החברה המערבית בגלל אותו רצון להרגיש ולהראות טוב ואיתה החלו ניתוחים פלסטיים לתפוס תאוצה.
אם תביטו סביב סביר להניח שתמצאו לפחות אדם אחד מסביבכם שעבר ניתוחים פלסטיים או לפחות חשב לעבור ניתוח שכזה.
עם השנים הופכים יותר ויותר פופולאריים ניתוחים פלסטיים. ואין אני מתכוון לניתוחים פלסטיים שהם הכרח עקב ליקוי רפואי כזה או אחר הדורש תיקון מיידי.ניתוחים פלסטיים הפכו פופלאריים גם בישראל, כיום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים כאלה או אחרים.
ניתוחים פלסטיים פופלארים הם בד"כ ניתוחי אף,שדיים,שאיבות שונות,עפעפיים,שפתיים ומתיחות פנים.חשוב להבין, ניתוחים פלסטיים הם הליכים רפואיים במהלכם מבצעים הרופאים, שהם בד"כ כירוגים או פלסטיים בהתמחותם שינויים ברקמות או בעצמות בגוף על פי רצון המנותח.ישנם כמה סוגים של ניתוחים פלסטיים: ניתוחים פלסטיים הדורשים הרדמה מלאה וכוללים התערבות כירורגית וטראומה עצבית ורקמתית, וניתוחים פלסטיים שאינם כוללים פגיעה משמעותית ברקמות וניתוחים פלסטיים הדורשים הרדמה מקומית או אלחוש.התייחסות לניתוחים פלסטיים כאילו מדובר בהליכים פשוטים שאין בהם סיכון היא אינה נכונה.זה המקום לציין כי ניתוחים פלסטיים הם הליכים טראומתיים לגוף,כמו כל ניתוח,ויש בו סיכונים לא מעטים, החל מזיהומים מקומיים וכללים,דרך סיבוכים הקשורים לסוג ההרדמה וכלה בתוצאות בלתי מוצלחות,פגיעות אסתטיות ונזקים עצביים.לכן חשוב לכל המוענינים לבצע ניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים להיוועץ היטב, לבצע סקר שוק, ורק אז להחליט על מנתח ראוי ועל מרכז רפואי ראוי
.כוכבי קולנוע, דוגמנים ושחקנים בסרטי פורנו הם לא דוגמא לאיך צריך להיראות. הםדוגמא לאיך האנשים שגורמים לך לקנות אותם, רוצים שתחשוב שאתה צריך להראות. התבונןסביבך, בחבריך ובני משפחתך.
בדקו:
האם אתם כשירים לניתוחים פלסטיים, האם אתם רגישים לחומרים מסויימים? אלרגריות?וכמובן מוכנות מבחינה כלכלית, שכן ניתוחים פלסטיים הם בד"כ יקרים מאוד.יש המון קליניקות המציעות ניתוחים פלסטיים אך לא כולן ברמה הראויה.והיו אין ספור של ניתוחים פלסטיים בהם הלקוחות יצאו לא מרוצים מכיוון שמה שראו בהדמיה טרם הניתוח לא דומה למציאות.אך הכנה נכונה לפני ביצוע ניתוחים פלסטיים יובילו לתוצאות טובות בסיום.

לכן הקפידו לבצע סקר שוק ובדיקה מקיפה וכמובן לחשוב טוב טוב האם אתם באמת זקוקים ורוצים את זה, או שמא מדובר בטרנד חולף.

1 comment:

Adrian Blog said...

Medical marijuana license https://www.artemisnymedical.com/ can potentially help sufferers alleviate the burden of neuropathy.