Wednesday, July 23, 2008

ברזנטים - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

ברזנטים לבית

הכיסוי של הברזנט הנו מסוג משמשונית מיוחדת – 450 גרם למ"ר העומד בתקנים מחמירים הכוללים הגנה מקרני שמש. וכן אטימות מוחלטת נגד מים. יתרון נוסף שיש לברזנט הוא חומר אלסטי מיוחד המאפשר מתיחה מקסימאלית ובכך מונע הצטברות מים בברזנט ו קריסה של הברזנט.
כמו כן ישנו דגש על התקנה בטיחותית דרך שימוש בעוגנים מתאימים וכן אטימה מוחלטת בין הקירות לברזנט. חשוב לדעת שבהתקנת הברזנט יש צורך בשיקול דעת טכני למיקום ולאופן ההצמדה לקיר. ישנה אפשרות לחזק את כל הברזנטים באמצעות עמודים תומכים נוספים. לכל תחום בברזנטים ישנן יתרונות המבוססים על פתרון שייחודי לאותו סוג ברזנט.
ברזנטים – סוג מתקפל - מתאפיינים בוורסאטליות – של הברזנט. למעשה זהו מתקן על בסיס לא קבוע.בפועל זה יתרון מצוין המאפשר למשתמש שימוש בלתי מוגבל בקיפול הברזנט.הרעיון הכללי שבשימוש בברזנט בעל זרועות מתקפלות הוא: פתיחה או סגירת הברזנטים בהתאם לתנאי מזג האוויר .
כמו כן יש לברזנט מתקפל זרועות שגם מאפשרות שינוי השיפוע של הברזנט. בצד מערב זווית השיפוע של הברזנט תהיה חדה במיוחד עקב כיוון השמש בצד זה בין השעות המוקדמות ועד לחשיכה.
חשוב לדעת על מנגנון המתיחה של הזרועות , כאן מדובר על דגם משופר ביותר –במותחן יש שרשרת
מנירוסטה של אופניים . פתרון מכני הנדסי זה מקנה לברזנט מתיחה מצוינת,וגם יציבות כללית לכל הברזנט. . ברזנטים קבועים- ברזנט מסוג זה מפותח במיוחד מאחר והנו מתאפיין בשילוב של תכנון הנדסי ומתן צורה אדריכלית בהתאם לצורכי הלקוח. ישנה אפשרות לייצר ברזנטים קבועים כמעט בכל צורה הנדסית : ברזנט בצורת מניפה, ברזנט שטוח , ועוד מגוון צורות ,
בפועל ברזנט קבוע בנוי משלד ברזל מגולבן פרופיל מרובע כאשר מידת פרופיל הברזנט מותאמת בהתאם לגודל וצורת הברזנט. יושם דגש על יתרון יחסי המאפשר לברזנט עמידות מצוינת בפני רוחות סערות ופגעי טבע.
לסיכום: היתרון המוחלט של ברזנטים קבועים שלא כמו סוככים הנו עמידות גבוהה נגד גשם, רוחות והגנה מפני קרני השמש.
קהל היעד של הברזנטים הקבועים במגזר הפרטי הנו – מתן פתרונות למרפסות לחלונות סככות לאחסון כניסות לדלתות ומסתור לכביסה. במגזר העסקי - שימוש לחנויות מסעדות וקיוסקים.
2למעשה מדובר בברזנט בעל זרועות שעשויים מיציקת אלומיניום שעברו טיפול טרמי מתאים וכן צביעה בתנור עם צבע מסוג איפוקסי.

No comments: