Thursday, July 10, 2008

עבודה בחו"ל

מידי שנה אלפי צעירים ישראלים המסיימים את שירותים הצבאי אורזים תיקים וטסים לחפש עבודה בחו"ל.

מדובר בתופעה המתחזקת משנה לשנה וגדלה למימדים אדירים.

חיפוש אחר עבודה בחו"ל הפך עבור צעירים רבים לנושא שכיח ובא לידי ביטוי בכך שתוך חודשים ספורים אחר שחרורם הם נמצאים על המטוס הראשון לעבר עבודה בחו"ל שמצאו.

כיום, יותר מתמיד, ניתן למצוא עבודה בחו"ל בכל מדינה על המפה. אם פעם היה מקובל לחשוב שארה"ב היא המדינה היחידה אליה טסים צעירים על מנת למצוא עבודה בחו"ל כיום חוקי המשחק השתנו וניתן למצוא עבודה בחו"ל בכל מדינה.

לבחירת המדינה בה בוחרים הצעירים למצוא עבודה בחו"ל יש השפעה רבה המתחילה בראש ובראשונה ממרחק הגיאוגרפי של המדינה הנבחרת.

צעירים רבים מעדיפים לבחור מדינה שמרחקה הגיאוגרפי קרוב לישראל וזמן הטיסה הוא קצר.יחסית.

כמו כן, המטבע האירופאי היום חזק הרבה יותר מבעבר ואליו מתווספת העובדה כי הדולר ירד משמעותית.

צריך לזכור כי הסיבה לכך שצעירים מחפשים עבודה בחו"ל נעוצה בעובדה הפשוטה כי הם רוצים להרוויח כמות גדולה יותר של כסף בזמן קצר יותר.

עולם האינטרנט מספק לצעירים המחפשים עבודה בחו"ל אינספור הצעות שנראות מדהים על הנייר, אך חשוב לקחת כמה "טיפים" בחשבון בכדי לוודא שאתם באמת מגיעים למקום נכון.

היום יותר מתמיד קל יותר ליצור קשר עם אנשים שחוו את החוייה של עבודה בחו"ל,לכן רצוי לשוחח עם עובדים או כאלה שעבדו בחברה אליה אתם מגיעים,קבלו המלצות,קראו בלוגים,ונסו לשאוב את מירב האינפורמציה.

עבודה בחו"ל אינה זוהרת תמיד כפי שמצטיירת ומרבית העבודה היא עבודה אפורה.

צריך למכור,והרבה.

חשוב מאוד לבדוק את "חוקיות" החברה המספקת לכם עבודה בחו"ל,שכן לא תמצאו את עצמכם מסתבכים עם אשרות עבודה ושהיה באותה מדינה שברחתם להגיע אליה.

מרביתה של עבודה בחו"ל מתרכז בנושא המכירות, לכן לצעיר המעוניין לטוס ולמצוא עבודה בחו"ל צריך לחשוב עם עצמו האם באמת מתאים לכך.

אומנם עבודה בחו"ל מציעה אפשרות מאתגרת לחיים, אך לא כל אחד מתאים לכך.

עבודה בחו"ל יכולה אומנם לשנות את החייב של הצעיר, אך חשוב לזכור שלא הכול "ורוד" בארה"ב וחשוב לקחת בחשבון גם את הרגעים הקשים שצפויים.

בהצלחה במציאת עבודה בחו"ל.

No comments: