Wednesday, July 9, 2008

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש הינו תחום מאוד מבוקש שהולך וצובר תאוצה, אך האם אנו באמת מבינים מה משמעותו של מונח זה? זה מתחיל כבר בשלב הראשון - שלב בניית האתר. לאחר מכן מכן מגיע השלב השני, שלב קידום אתרים - משמע הופעתו של האתר בראש תוצאות החיפוש כשהכוונה היא להופיע בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, אם אכן האתר מצליח להרקיע למיקום גבוה משמע קיים קידום אתרים מוצלח.



אז כל כך רציתם אתר אינטרנט לעסק שלכם, רציתם להציג אותו לאלפי הגולשים שמחפשים את המוצר שיש לכם להציע, השקעתם המון זמן, מחשבה וכסף בבניית האתר, דאגתם להכניס לתוכו את כל המוצרים שיש לכם להציע.האתר נבנה, המוצרים קיימים, הזמן עובר ושום דבר לא קורה. אז איך מתקדמים מכאן ?

איך תגרמו לאלפי גולשים להגיע דווקא אליכם, ולראות את מה שיש לכם להציע ?



מאז ומתמיד קידום אתרים ברשת האינטרנט היה הכלי הפופולרי והחזק ביותר בתחום הפרסום ושיווק המוצר אותו הייתם רוצים לפרסם וכלל הנושאים אותם הייתם רוצים שיראו מיליוני אנשים בעולם.

אנשים פרטיים ועסקיים - כולם נמצאים על גבי האינטרנט, וכולם רוצים לקבל חשיפה מקסימאלית באמצעות תחום קידום אתרים שתשרת את המטרה העסקית והפרטית שלהם .



התחרות היא עצומה מהסיבה הפשוטה שקיימים מיליוני אתרים ברשת האינטרנט עם אותו אינטרס

לחשיפה ע"י חברות קידום אתרים שמאחוריהם עם מטרה לקבל חשיפה מרבית בתחום בו הם עוסקים.

המפתח להצלחת קידום האתר מתחילה משלב בנייתו דרך העיצוב והביצוע ועד להעלאת האתר לרשת האינטרנט. אך כל זה אינו מספיק לחשיפת האתר באינטרנט. ולכאן נכנס תחום קידום אתרים.

בניית האתר ועיצובו אינה מבטיחה שהאתר יזכה לחשיפה מרבית ולהצלחת האתר.



לשם כך יש לדאוג לקדם את האתר ברשת האינטרנט, וכך בעצם לזכות בחשיפה עצומה שתשרת את הרצון השיווקי של בעל האתר וחברת קידום אתרים.

קידום אתרים הוא תהליך שדואג לשלב קידום האתר במנועי החיפוש הרבים ברשת האינטרנט. לשם כך , קיימות חברות המתמחות בתחום קידום אתרים באינטרנט.



ישנן המון שיטות לקדם את אתר, החל ממודעה ממומנת במנועי חיפוש כגון "גוגל" שעליה ישלם הבעלים האתר לפי כמות הכניסות שנמדדות ע"י סך "ההקלקות" על המודעה.

קידום אתרים אורגני - שיטה נוספת לקידום האתר היא קידום אורגני שמתבצע ע"י חברות קידום אתרים שדואגות לבצע תהליך אופטימיזציה לאתר בצורה נכונה ומקצועית שתביא למיקום האתר במקום גבוה במנועי החיפוש באינטרנט. במסגרת בניית אתרים חברות הקידום השונות דואגות לבצע התאמה אופטימאלית למנועי החיפוש השונים בתהליך שנקרא אופטימיזציה על מנת שהאתר יקודם בצורה מוצלחת.



על מנת לבצע קידום אתרים מקצועי יש לבצע עבודה יסודית החל מרגע תחילת בניית האתר, יש לשלב מרכיבים שתומכים בתהליך קידום אתרים, אופטימיזציה, קוד פיתוח האתר ושילוב meta tags מתאים דרך מחקר השוק המתאים, בחירת מילות מפתח, עריכת תוכן האתר וביצוע פעולות שיווק נוספות שייסעו לתהליך קידום אתרים מקצועי של האתר ברשת האינטרנט.



חברות המספקות שירותי קידום אתרים בד"כ מספקות את כל השירותים לו נדרש האתר כגון עיצוב ובניית האתר, פרסום ברשת האינטרנט וכמובן תהליך קידום אתרים.

החל מהרגע התהליך בו בוצעה פניה לחברת קידום אתרים מקצועית מתחיל שינוי אסטרטגי ואיכותי באתר במסגרת תהליך האופטימיזציה,ניהול התוכן וקידום האתר.



רב השינויים במסגרת תהליך אופטימיזציה לאתר הם ויזואליים הנראים לעין וחלק מתהליך השינוי אינו גלוי לעין אך נקלטים היטב היכן שצריך למטרות חברת קידום אתרים : ומנועי החיפוש.

עריכת תוכן האתר או בשמו המקצועי "אופטימיזציה",מתחיל בביצוע מחקר מקצועי אחר מילות מפתח הקשורות לתחום בו האתר מתעסק ולאפיונו, ועריכת האתר בתהליך שיקלט באופן מוצלח במנועי החיפוש באינטרנט.



התהליך הינו יסודי ומורכב עד להגעת האתר למיקום וחשיפה שיספקו את הלקוח וייתנו מענה למטרות התחום בו הוא מתעסק. חברת קידום אתרים מקצועית צריכה לעקוב מידי כמה ימים על מנת לפקח על האתר והשארתו במקום גבוה במנועי החיפוש.

No comments: