Sunday, July 27, 2008

גני אירועים - לעשות או לא ?

הדילמה היכן לערוך את האירוע שלכם לא נגמרת.גני אירועים מול אולמות אירועים, אז למה בעצם כדאי ורצוי לערוך אירועים בגני אירועים ?
גני אירועים מטבע הדברים נראים פחות זוהרים ונוצצים מאולמות אירועים.
גני אירועים מתקשים לספק תאורה איכותית,הגברה ואפקטים שונים ברמה גבוהה רק בגלל העובדה שמדובר בשטח פתוח.
חסרון המאפיין גני אירועים הוא העובדה שיש פיזור ענק של האורחים ולפעמים נוצרת תחושה של חוסר חמימות וגיבוש באירוע שלעיתים גורמת לשמחה להתפזר ביותר מידי מקומות.
גני אירועים תחת כיפת השימיים, אם חם בחוץ יהיה חם באירוע שלכם, אם יורד גשם לפתע, ירד על האורחים שלכם.זוהי נקודת תורפה מרכזתי בתחום גני אירועים..גני אירועים אינם ממוזגים דבר המשפיע ישירות על האורחים שלכם.יש אשר יראו זאת כנקודה חיובית בכל הנוגע לעריכת אירועים ויבחרו לעשות אירוע בגני אירועים, אך מרבית האנשים ירתעו.
הנושא המרכזי הוא כמובן האוכל, ומה לעשות גני אירועים לא מכילים מטבחים מפוארים עם כל המכשור שצריך על מנת לספק אוכל איכות גבוהה, וזו נקודה שדווקא אולמות אירועים כן מצטיינים.
גני אירועים הם בעלי סטייל מיוחד, משדרי אותנטיות, שילוב מטורף של יופי טבעי עם גוונים של ירוק.העצים והמנורות הצבעוניות,מפות שמשתלבות באופן מושלם עם עיצוב הפרחים, העצים והדשא, כל אלה יוצרים שילוב נדיר.בגלל תחושת החופש כשעושים אירועים בתוך גני אירועים
מבולבלים? גם אנחנו...

3 comments:

Anonymous said...

גן אירועים השוואת מחירים

Anonymous said...

גן אירועים

DanaLapid said...

יוו איזה כיף להיתקל בפוסט כזה, אני ובן זוגי בדיוק לפני חתונה ואנחנו מתלבטים אם ללכת על גן אירועים או אולם. יש בגן אירועים משהו יותר פסטורלי וקסום, לא? :)