Tuesday, July 29, 2008

בתי מלון - צימרים ומה שבינהם

הקישו את המושג בתי מלון באחד ממנועי החיפוש וסביר להניח שתקבלו אינספור תוצאות.רובם המוחלט של הישראלים מגדירים נופש או חופשה כיציאה אל צימרים או בתי מלון. בתי המלון מחכים כל השנה לתקופת הקיץ והחגים ומצפים לעשות אלפי הנופשים. למרות שכיום ישנה תחרות אדירה בין היציאה לבתי מלון או שאולי להעדיף לצאת לחופשה בצימר מפנק. אם כבר החלטתם לצאת לחופשה ובחרתם בתי מלון רצו שתדעו כיצד לבחור בתי מלון מבין המחבר העצום. יש מבחר עצום, אינספור הצעות לבידור לילדים ולמבוגרים, עלויות שונות, חצי פנסיון, פנסיון מלא, בלאגן שלם.
העיניין הוא שאתם צריכים לדעת מה אתם מחפשים ומה מתאים לכם בדיוק.מחפשים צימר או מלון קרוב לים? חשוב לכם שבמלון תהיה תוכנית בידור לילדים? מחכה לחופשה רומנטית ומפנקת עם החבר? אם אתם זוג צעיר ורווק לא תרצה להגיע למלון רק של מבוגרים...התאימו את הציפיות למלון וזכור שלא תמיד התמונות שמוצגות באתרים ישקפו את מראה החדר. התמונות תמיד יציגו את החדרים בדרך היפה והנוחה ביותר, ולכן עליך לבצע בירורים חשובים עם ביתי מלון. התקשר לבתי מלון ובדוק מהם שירותי המלון? האם הארוחות כלולות במחיר ומה הן כוללות? האם ישנה בריכה? ברר לגבי האטרקציות שמציע המלון ולגבי החבילות והדילים שמוצעים.בתי מלון מחולקים לכל מיני קטגוריות למשל בתי מלון המיועדים תיירות, מלון מדרגה ראשונה, מלון דה לוקס ועוד. כמו כן ישנם בתי מלון מסגנונות שונים : קלאבים, מוטלים, מלונות שמתמחים בספא ומלונות "הכל כלול" (האהובים במיוחד על הישראלים). בחרו את אופי המלון והסגנון המתאים עבורכם..בתי מלון המיועדים לפגישות עסקים לא יתאימו לחופשה משפחתית. בנוסף התייחס למיקום המלון. האם המלון נמצא בקרבת החוף או בתוך העיר? עובדה זו כמובן משפיעה על הניידות ועל המחיר, בתי מלון במיקום מרכזי יהיה לרוב יקרים יותר. חשוב להתייחס לכל הפרטים הללו בעת הזמנת המלון. מבחינת הטבות במחיר ברר האם ישנן הנחות על מסלולי טיולים מאורגנים או שוברים לפעילויות שונות כחלק מההזמנה. שים לב כי חלק מהמלונות מוזילים את מחיר הרכישה בעת הזמנה מהאתר. נסה להתמקח על מחיר המלון ולקבל הנחה (בדרכי נועם). חלק מהמלונות נותנים הוזלה של כ- 5-10% מן המחיר. כמובן שיש להתחשב בעונה. קיץ, חגים וחופשים נחשבים לעונות שיא. בעונות השיא המחירים יהיה גבוהים ולא תמיד ניתן יהיה להתמקח על המחיר, אולם נסה למצוא דילים של הרגע. טיפ אחרון בדוק מתי נבנה המלון, האם המלון עבר שיפוצים ( או שהוא עובר כרגע). צימרים או בתי מלון חדישים ומשופצים תמיד יותר אטרקטיבים מבתי מלון ישנים. כעת נותר רק לשלב רגליים בחוף הים וליהנות מחופשה מפנקת. חופשה נעימה!

1 comment:

שירן said...

מניסיון רב שיש לי בתחום המלונאות והתיירות אני חושב שהדבר הכי גרוע מבחינתי בתור מטייל ועל פי מה ראיתי במסגרת עבודתי היא ההתעניינות רק בדברים כמו חדשות בידור, אוכל, הפעלות וכיוצא בזה. אחד הדברים הקריטיים מבחינתי הוא פשוט לבדוק תאריכים לא עמוסים