Sunday, July 27, 2008

פרחים - זרי פרחים והטיפול בהם

טיפול בפרחים
לכל סוג פרחים אורך חיים שונה, למשל וורדים אורך חייהם קצר יחסית לעומת פרח החמנייה שהינו עמיד יותר. ישנם מספר דרכים אשר יעזרו לך להאריך את חיי הפרח:פרחים אינם אוהבים חום, עליהם להימצא במקום קריר וללא שמש ישירה. כמו כן, יש להרחיקם מתנור, ואף מזגן ואלו מיבשים את הפרח. כדי להגדיל את אספקת המים אל זרי פרחים המגיעים מהגבעול, יש לבצע חיתוך אלכסוני בגבעול הפרח – זאת על מנת להגדיל את שטח הפנים של הגבעול הטבול במים ולאפשר אספקת מים רבה יותר. פרחים אוהבים מים נקיים, מומלץ להחליף את המים באגרטל אחת למספר ימים. ניתן גם להוסיף חצי כפית כלור המונע התפתחות בקטריות במים. יש להסיר כל עטיפה העשויה למנוע אספקת מים סדירה לגבעולים. לפרחים הנעוצים בספוג של סידורי פרחים יש להוסיף מים לספוג כל יומיים.
מכירת זרי פרחים – הכנסה נוספת לבית!
הרעיון פשוט ויכול לעזור כהכנסה נוספת. בדרך כלל בימי שישי כמות זרי פרחים שנמכרת במחיר גבוהה מהכמות הנמכרת בשאר ימות השבוע.
פרחים נקנים בדרך כלל על ידי הבעל או האישה לכבוד השבת. כמובן שיש סיבות נוספות לקנית זרים, כגון: ימי הולדת, וכדומה . אנחנו נתרכז בזרי פרחים הנמכרים בימי שישי.

צרו קשר עם משתלה או מגדלי פרחים ורכשו חבילות של פרחים . את הקניה כדאי לבצע ביום חמישי. בדרך כלל פרחים אלו עולים מעט מאוד כסף יחסית לזר שלם. רכשו נייר צלופן צבעוני, רצוי בכמה צבעים שונים, קנו גומיות קטנות או סרט צבעוני לקשירה. ( שימו לב - שלצלופן שרכשתם לא ירד צבע במגע עם מים ! ). צרו זרים בעלי פרחים של 8-10 ועטפו יפה עם הצלופן. ועכשיו אחרי שיש לכם מספיק זרים, בימי חמישי , בחרו אזור גיאוגרפי המכיל בתי דירות ו\או בתים צמודי קרקע ,עברו עם הזרים מבית לבית והציעו למכירה. הדגישו בפני הדיירים שאתם מתכוונים למכור כל יום חמישי באזור הזה זרים. גם אם בפעמים הראשונות לא יקנו ממכם, במשך הזמן יתרגלו הדיירים ויעדיפו בסופו של דבר לקנות זר ממוכר המגיע עד הבית. גם אנשים שבדרך כלל לא היו קונים זרים , יחליטו לקנות זר לשבת. זכרו, לא להגזים במחיר ! בדקו בשווקים לפני איזה סוגי פרחים נמכרים, מחירים וכדומה. בהצלחה והעיקר אל תתייאשו.

14 comments:

EaAn said...

מאמר נחמד. ניתן למצוא מידע נוסף באתר פרחים

maamarim said...

כן כן. זה חשוב מאוד לדעת לטפל בפרחים. הנה עוד פורטל פרחים עם הרבה אינפורמציה בנושא

rami said...

כאן תמצאו מגוון מאמרים בנושא טיפול בפרחים - השוואת מחירי פרחים

zerlacol said...

היום כדאי להזמין משלוחי פרחים דרך אתרים המקשרים לחנויות פרחים
. דרך אתרים כאלה אפשר להשיג הטבות ייחודיות. יש אתרים שנותנים שירות בכל הארץ ויש שמתמחים באיזור מסויים כגון משלוחי פרחים ראשון לציון וכו'.

zerlacol said...

הנה המלצה לאתר שמציע שירות הזמנת משלוחי פרחים לכל הארץ לפי חלוקה לאיזורים או ערים - למשל
משלוחי פרחים רעננה

Tal said...

אפשר לקחת צעד קדימה ולהפתיע עם
זר מתוק במקום זר פרחים

Unknown said...

אתר אינטרנט המציע משלוחי פרחים לכל איזור המרכז פרחים תמר

Unknown said...

פרחים בראשון לציון
משלוחי פרחים
סידור פרחים

Adrian Blog said...

מידע בנוגע לבנקים הגדולים בישראל,
הלוואות ומשכנתאות
וגם מידע לגבי נכסים והשקעות.

Adrian Blog said...

האם סושי שווה לדג נא? דגים נעים נקראים סאשימי ביפן והם לא אותו דבר כמו סושי.

דודו said...

כדי לעשות משלוח זר פרחים ביום שישי, יש להזמין פרחים ביום רביעי ולאסוף אותם ביום חמישי.

אוראל said...

מאמר טוב אבל חנות פרחים בתל אביב עדיפה

Adrian Blog said...
This comment has been removed by the author.
Adrian Blog said...

שעות פתיחה חנויות פרחים בהרצליה שעות פעילות הזמנות משלוחי פרחים בהרצליה שעות פעילות של חנויות ומשתלות פרחים הרצליה, אשר נותנים שירות משלוחי פרחים עד בית באזור העיר והסביבה.